svininfluensan och cannabis

nu har Sverige fått sitt första bekräftade dödsfall i svininfluensan, aha men då kanske man bör injicera vaccinet ändå? jag som hade tänkt skippa det, hatar nålar och sist jag vaccinera mig blev jag helt snurrig och mådde piss rent ut sagt. Men sen läser jag det här "Cannabis could alleviate many of the symptoms and harmful effects of the H5N1 bird flu and H1N1 swine flu viruses" cannabis skulle alltså kunna minska de skadliga effekterna av svininfluensan, visst är jag väl medveten om cannabis många positiva medicinska effekter men att det skulle kunna vara lösningen på en eventuell pandemi hade jag aldrig vågat hoppas på.

länkar:
Cannabis shows promise as treatment for swine flu

Kommentarer
Postat av: Calle

Jag rökte 1.5 g grönt igår. Vad händer idag? Jo jag har alla symptom för svinis.

2009-10-31 @ 16:56:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback